Number of the records: 1  

Monetising Content through Delivery of Advertisements: The Case of Ad Blockers

  1. Title Monetising Content through Delivery of Advertisements: The Case of Ad Blockers
    TranslationObsah monetisingu pri dodávaní reklamácie: prípad Ad Blockers
    Author infoAndrej Miklošík, Martin Kuchta, Štefan Žák
    Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 8, no. 1 (2018), pp. 175-179. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2018. ISSN 2464-6733
    NoteVEGA 1/0637/17. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords inzercia * reklama * obchod elektronický * stránky webové * používatelia * efektívnosť investícií * zisk obchodný * návratnosť investícií * efektívnosť podnikania
    AnnotationWebové stránky, ktoré používajú obsah ako hlavné aktíva, musia zabezpečiť trvalý príjem zo svojich digitálnych projektov. Spolu s predplatnými modelmi to hlavne dosahujú efektívnym poskytovaním reklám svojim čitateľom. Používatelia ale predstavujú opozíciu, chránia si súkromie a snažia sa zlepšiť svoju používateľskú skúsenosť blokovaním reklám. Dôsledkom je, že vydavatelia obsahu strácajú príjmy, priamo súvisiace s počtom zobrazenia reklamy.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00369-003, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF464.3 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.