Number of the records: 1  

Current Use of Personnel Marketing in Czech Companies

  1. Title Current Use of Personnel Marketing in Czech Companies
    TranslationSúčasné využívanie osobného marketingu v českých spoločnostiach
    Author infoOtakar Ungerman, Světlana Myslivcová
    Author Ungerman Otakar
    Co-authors Myslivcová Světlana
    Source document AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 8, no. 1 (2018), pp. 232-239. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2018. ISSN 2464-6733
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * marketing personálny * nástroje marketingové * zdroje ľudské * kapitál ľudský * efektívnosť práce * analýza regresná * Česko
    AnnotationPersonálny marketing vníma zamestnanca ako zákazníka a snaží sa o uspokojenie jeho potrieb a želaní. Analýza súčasného personálneho marketingu v Českej republike. Využitie primárneho výskumu na identifikáciu trinástich nástrojov personálneho marketingu a následné preukázanie efektívnosti a frekvencie používania týchto nástrojov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF468 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.