Number of the records: 1  

Väčší vyhráva

  1. Title Väčší vyhráva
    Source document Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 23, č. 4 (2018), s. 6-7. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords centrá nákupné * preferencie spotrebiteľské * Slovensko * spokojnosť zákazníkov * maloobchod * retailing * prieskum štatistický * segmentácia trhu
    AnnotationSúhré výsledky z výročnej správy Shopping Centre Index 2018. Dobrou správou pre maloobchodníkov je to, že zákazníci sú ochotní míňať z roka na rok viac peňazí. Správa poukazuje aj na nástup novej generácie zákazníkov, ktorou sú mileniáli. Predajcovia musia tejto skupine prispôsobovať predajné stratégie. Ďalšiou skupinou je generácia X a tá je zameraná na digitálny aspekt predaja a rodinnú atmosféru. Najvýznamnejšie zastúpenie, viac ako tretinu všetkých maloobchodných predajní tvorí sortiment oblečenia a bielizne. Dôvodom je konkurenčný boj. Porovnanie výsledkov Slovenska a ČR.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.