Number of the records: 1  

Hodnotenie účinnosti nástrojov marketingovej komunikácie Slovenskej agentúry pre cestovný ruch

  1. Title Hodnotenie účinnosti nástrojov marketingovej komunikácie Slovenskej agentúry pre cestovný ruch
    Parallel titleEvaluation of the Effectiveness of Marketing Communication of the Slovak Tourist Board
    Author infoJana Kučerová, Ivana Vala Magátová
    Author Kučerová Jana
    Co-authors Vala Magátová Ivana
    Source document Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 9, č. 2 (2018), s. 18-26. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2018. ISSN 1804-252X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords ruch cestovný * agentúry * marketing * komunikácia marketingová * rozpočty * financie * analýza korelačná * Slovensko
    AnnotationSkúmanie účinnosti nástrojov marketingovej komunikácie Slovenskej agentúry pre cestovný ruch. Nástroje marketingovej komunikácie štátu ako cestovného cieľa. Metódy merania účinnosti nástrojov marketingovej komunikácie. Skúmanie výskumnej otázky, či existuje priama závislosť medzi objemom finančných prostriedkov SACR vynaložených na nástroje marketingovej komunikácie a počtom návštevníkov a priemernou dĺžkou ich pobytu na Slovensku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF265.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.