Number of the records: 1  

Veletrhy se změnily z místa kontraktů na místo nových kontaktů se zákazníky

  1. Title Veletrhy se změnily z místa kontraktů na místo nových kontaktů se zákazníky
    Author infoDušan Pavlů
    Author Pavlů Dušan
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 3 (2018), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords veľtrhy * výstavy * firmy * komunikácia marketingová * marketing * kontrakty * Česko
    AnnotationVýznam veľtrhov a polyfunkčnosť veľtržnej komunikácie. Poznávací a emocionálny zážitok zákazníka. Kľúčový parameter úspešnosti veľtrhu - množstvo získaných kontaktov a náväzne kontraktov. Dôležitá osobná bezprostredná komunikácia. Tendencia ku koncentrácii tematicky blízkych oblastí, polytematicky zamerané veľtrhy. Veľtrh ako dôležitý a atraktívny nástroj obchodu a marketingovej komunikácie. Návštevnosť na českých veľtrhoch.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.