Number of the records: 1  

Zákazník je středobod - a výzkum mění svou roli

  1. Title Zákazník je středobod - a výzkum mění svou roli
    Author infoPetra Průšová
    Author Průšová Petra
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 3 (2018), s. 6-7. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * zákazníci * vzťahy so zákazníkmi * výskum * informácie * dáta
    AnnotationŠtúdia Insight 2020, ktorá si za cieľ kládla nájsť strategické zistenia a praktické rady, ktoré by pomohli marketingovým a výskumným oddeleniam s riadením firmy, ktorá sa chce orientovať na zákazníkov. Akú sú hlavné prvky "customercentricity" a ako ich dosiahnuť. Tri kľúčové dimenzie: celkový a celistvý zážitok, posadnutosť zákazníkom, rola výskumu (insight & analytics).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.