Number of the records: 1  

Impulzívny tovar musí padnúť do oka

  1. Title Impulzívny tovar musí padnúť do oka
    Author infoKristína Raševová
    Author Raševová Kristína
    Source document TaPmag : tovar a predaj. Č. 43 (9-10/18) (2018), s. 48-50. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords maloobchod * podpora predaja * psychológia predaja * zákazníci * nákup * zóny
    AnnotationFenomén impulzívneho nakupovania u spotrebiteľov pri pokladničnej zóne. Najvhodnejšie miesta a spôsoby umiestnenia impulzívnych produktov v predajni. Čo všetko musí splniť produkt, aby bol predmetom impulzívneho nákupu. Spotrebiteľské preferencie v rámci pokladničnej zóny. Propagácia nového produktu prostredníctvom termínu Shop in shop, kedy je ochutnávka produktu spojená s emočným alebo interaktívnym zážitkom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.