Number of the records: 1
Zmeny v procese nákupného rozhodovania súčasného spotrebiteľa
Title Zmeny v procese nákupného rozhodovania súčasného spotrebiteľa Parallel title The Changes in the Current Consumer Buying Decision Process Author info Pavol Kita Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state. S. 9-24. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4541-9 Note VEGA 1/0066/18 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords správanie spotrebiteľa * nákup * rozhodovanie nákupné * marketing * technológie informačné * technológie komunikačné * obchod elektronický Annotation Úspešná marketingová orientácia na trhu. Vplyv marketingového prostredia na zmeny spotrebiteľského správania. Model nákupného procesu. Charakteristika jednotlivých komponentov nákupu spotrebiteľa. Proces nákupného rozhodnutia spotrebiteľa. Vplyv informačných a komunikačných technológií na nákupné rozhodnutie spotrebiteľa. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00578-003, originál dokumentu
article
Number of the records: 1