Number of the records: 1  

Zmeny v procese nákupného rozhodovania súčasného spotrebiteľa

  1. Title Zmeny v procese nákupného rozhodovania súčasného spotrebiteľa
    Parallel titleThe Changes in the Current Consumer Buying Decision Process
    Author infoPavol Kita
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state. S. 9-24. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4541-9
    NoteVEGA 1/0066/18
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * nákup * rozhodovanie nákupné * marketing * technológie informačné * technológie komunikačné * obchod elektronický
    AnnotationÚspešná marketingová orientácia na trhu. Vplyv marketingového prostredia na zmeny spotrebiteľského správania. Model nákupného procesu. Charakteristika jednotlivých komponentov nákupu spotrebiteľa. Proces nákupného rozhodnutia spotrebiteľa. Vplyv informačných a komunikačných technológií na nákupné rozhodnutie spotrebiteľa.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00578-003, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.