Number of the records: 1  

Spotrebiteľské vnímanie trhovísk v Bratislave

  1. Title Spotrebiteľské vnímanie trhovísk v Bratislave
    Parallel titleConsumer Perception of Farmers` Markets in Bratislava
    Author infoPatrícia Kollár, Pavol Kita
    Author Kollár Patrícia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state. S. 73-81. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4541-9
    NoteVEGA 1/0066/18
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * nákup * výskum * trhy * mestá
    AnnotationDotazníkový prieskum, ktorý mapoval preferencie ľudí nakupovania na trhovisku, merchandising trhoviska a rozmiestnenie trhovísk v rámci Bratislavy. Skúmanie troch hypotéz týkajúcich sa nákupného správania spotrebiteľov. Výsledky výskumu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00578-007, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.