Number of the records: 1  

Faktory nákupu zdravých potravín ako východisko marketingovej komunikácie

  1. Title Faktory nákupu zdravých potravín ako východisko marketingovej komunikácie
    Parallel titleFactors of Purchasing Healthy Foods As a Starting Point of Marketing Communication
    Author infoMarta Pavliková, Lukáš Zendulka
    Author Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Zendulka Lukáš
    Source document Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state. S. 83-97. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4541-9
    NoteVEGA 1/0066/18
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords potraviny * zdravie * prieskum * správanie spotrebiteľa * nákup
    AnnotationVýznamné trendy v súčasnosti ako rýchle zmeny v stravovaní a v životnom štýle. Zjednocovanie stravovacích návykov. Vnímanie dôležitosti kvality a bezpečnosti konzumovaných potravín. Faktory ovplyvňujúce nákup zdravých potravín. Výsledky prieskumu uskutočneného v Bratislavskom kraji.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00578-008, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.