Number of the records: 1  

Digitálne a sociálne nástroje v transformácii obchodu a ich vplyv na predaj

  1. Title Digitálne a sociálne nástroje v transformácii obchodu a ich vplyv na predaj
    Parallel titleDigital and Social Tools in Business Transformation and Their Impact on Sales
    Author infoMária Szivósová
    Author Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source document AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : recenzovaný zborník - 18. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná Fakultou hospodárskej informatiky EU v Bratislave a Slovenskou spoločnosťou pre hospodársku informatiku, 25.–26. október 2018, Bratislava : pri príležitosti 50. výročia založenia Fakulty hospodárskej informatiky. S. 91-102 online. - Bratislava : Letra Edu, 2018 / Čerteková Eva ; AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-89962-14-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords digitalizácia * internet * domácnosti * marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * siete sociálne * komunikácia elektronická * reklama * obchod
    AnnotationDigitalizácia spoločnosti - predpoklady úspechu. Prístup na internet a širokopásmové internetové pripojenie domácností EÚ (2007-2017). Digitálne marketingové prostredie. Vyhľadávací marketing - SEM (Search Engine Marketing). Partnerský marketing – Affiliate Marketing. Charakteristika a možnosti využívania ďalších nástrojov digitálneho marketingu: bannery, blogy, siete sociálne, Live Stream, Facebook, e-mail marketing, You Tube.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00661-008, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.