Number of the records: 1  

The Birth of American Advertising

  1. Title The Birth of American Advertising
    TranslationZrodenie americkej reklamy
    Author infoDáša Mendelová
    Author Mendelová Dáša
    Source document Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 9, no. 2 (2018), pp. 4-19. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. ISSN 1338-130X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords reklama * vývoj * história * Amerika * zmeny štruktúrne * spoločnosť
    AnnotationVývoj reklamy v kontexte spoločenských zmien v USA. Poukázanie na to ako reklama reagovala na niektoré historické udalosti a dôležité sociálne, ekonomické, politické alebo kultúrne zmeny v USA. Štúdia je založená na koncepte štyroch kľúčových okamihov v histórii reklamy, ktoré sú definované podľa Holma.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF918.7 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.