Number of the records: 1  

Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti: Východiská a navrhovaný postup implementácie

  1. Title Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti: Východiská a navrhovaný postup implementácie
    TranslationDigital Marketing in Selected Company: Initial State and Suggested Implementation Process
    Author infoAndrej Miklošík, Alžbeta Šimjaková
    Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Šimjaková Alžbeta
    Source document Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. S. 107-119 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 Konferencia. ISBN 978-80-225-4508-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing elektronický * komunikácia elektronická * obchod elektronický * reklama * textil * stránky webové * optimalizácia
    AnnotationMarketing vo vyhľadávačoch (Search Engine Marketing). Platená reklama vo vyhľadávačoch (PPC reklama). Optimalizácia webových stránok pre vyhľadávače. Výsledky výskumu, jeho aplikácia v spoločnosti Textil Lux a návrhy na optimalizáciu vybraných činností digitálneho marketingu na ďalšie zlepšenie budúcnosti e-shopu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00549-011, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF460.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.