Number of the records: 1  

Spotrebiteľské vnímanie influencer marketingu

  1. Title Spotrebiteľské vnímanie influencer marketingu
    TranslationThe Consumer Perception of Influencer Marketing
    Author infoŠtefan Žák, Karin Rusinková
    Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Rusinková Karin
    Source document Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. S. 219-228 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 Konferencia. ISBN 978-80-225-4508-2
    NoteVEGA 1/0637/17
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * influencer marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * siete sociálne * internet * blogy * prieskum * spotrebitelia * zákazníci
    AnnotationMarketing a nástroje sociálnych médií. Efektívna komunikácia. Dôležitosť chápania potrieb a správania zákaznikov. Influencer marketing. Možnosti spolupráce s influencermi. Slovenskí influenceri. Prieskum orientovaný na vplyv influencer marketingu na spotrebiteľov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00549-021, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF148.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.