Number of the records: 1  

Standortmarketing als Instrument der Unternehmensführung und die Wirkung von Großereignissen

  1. Title Standortmarketing als Instrument der Unternehmensführung und die Wirkung von Großereignissen
    TranslationLokálny marketing ako nástroj vedenia spoločnosti a vplyv významných udalostí
    Author infoSusanne Schulze
    Author Schulze Susanne EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. S. 937-945 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4536-5
    NoteVEGA 1/0100/13 (50%). - I-15-102-00 (50%)
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageGerman
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords manažment * marketing * marketing manažment * marketing regionálny * riadenie podnikové * nástroje marketingové * nástroje riadenia
    AnnotationAnalýza úlohy podniku v lokálnom marketingu, najmä ako sa prispôsobuje lokálny marketing z pohľadu podniku a aké vznikajú výhody, nevýhody a tiež príležitosti a riziká (SWOT-analýza). Poukázanie na to, ako môže byť lokálny marketing zapojený do riadenia spoločnosti.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00805-045, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF138.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.