Number of the records: 1  

Byť verný sa oplatí

  1. Title Byť verný sa oplatí
    Author infoKatarína Mikulcová
    Author Mikulcová Katarína
    Source document Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 23, č. 6 (2018), s. 16-17. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov * marketing * stratégia marketingová * reťazce obchodné * programy vernostné
    AnnotationKaždý predajca chce pritiahnuť zákazníka, ktorý bude pravidelne nakupovať tovary a služby. No motiváciu zákazníkov vznikli programy, ktoré ponúkajú rôzne benefity ako odmenu za vernosť. Výhody vernostného programu využíva čoraz viac Slovákov a ich počet pribúda. Podmienky, ako sa stať verným členom v konkrétnych spoločnostiach (Tesco, Ikea, Shell). Konkrétne príklady vernostného programu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.