Number of the records: 1  

Online Reputation of Company and Possibilities of Its Active Management

  1. Title Online Reputation of Company and Possibilities of Its Active Management
    TranslationOnline reputácia spoločnosti a možnosti jej aktívneho riadenia
    Author infoVladimír Hojdik
    Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku XII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 116-123 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4543-3
    NoteAPVV-15-0511
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing elektronický * reputácia podniku * manažment * internet * siete sociálne
    AnnotationTeoretická definícia reputácie online, nástrojov na správu reputácie online a nástrojov online marketingu. Význam a rastúci vplyv online marketingu na povesť spoločnosti, a tým aj celkovú výkonnosť podniku.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00921-013, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF406.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.