Number of the records: 1
Online Reputation of Company and Possibilities of Its Active Management
Title Online Reputation of Company and Possibilities of Its Active Management Translation Online reputácia spoločnosti a možnosti jej aktívneho riadenia Author info Vladimír Hojdik Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku XII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 116-123 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4543-3 Note APVV-15-0511 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing elektronický * reputácia podniku * manažment * internet * siete sociálne Annotation Teoretická definícia reputácie online, nástrojov na správu reputácie online a nástrojov online marketingu. Význam a rastúci vplyv online marketingu na povesť spoločnosti, a tým aj celkovú výkonnosť podniku. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00921-013, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 406.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1