Number of the records: 1  

Popularita behaviorálnej ekonómie alebo čo spája behaviorálnu ekonómiu a marketing

  1. Title Popularita behaviorálnej ekonómie alebo čo spája behaviorálnu ekonómiu a marketing
    Parallel titleThe Popularity of Behavioral Economics or What Links Behavioral Economics and Marketing
    Author infoMilan Oreský
    Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/2 : zborník vedeckých statí. S. 143-156 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4566-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords ekonómia behaviorálna * marketing * správanie spotrebiteľa * analýza komparatívna
    AnnotationStručný prehľad vývoja behaviorálnej ekonomiky, presnejšie je opísaná perspektívna teória. Identifikovanie spoločných a hraničných oblasti medzi marketingom a behaviorálnou ekonomikou prostredníctvom porovnávacieho prístupu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00945-016, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF165 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.