Number of the records: 1  

Rola spotrebiteľského etnocentrizmu v cestovnom ruchu

  1. Title Rola spotrebiteľského etnocentrizmu v cestovnom ruchu
    TranslationThe Role of Consumer Ethnocentrism in Tourism
    Author infoMarián Čvirik
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 52-59 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords ruch cestovný * etnikum * psychológia * hypotézy * výskum * správanie spotrebiteľa * etnocentrizmus spotrebiteľský
    AnnotationPrimárny prieskum vplyvu spotrebiteľského etnocentrizmu na oblasť cestovného ruchu. Meranie spotrebiteľského etnocentrizmu na základe CETSCALE. Koncept spotrebiteľského etnocentrizmu. Fundamentálna charakteristika cestovného ruchu. Hodnotenie hypotéz a výskumných otázok.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00968-007, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF855.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.