Number of the records: 1  

Vplyv influencerov na nákupné správanie špecifickej cieľovej skupiny spotrebiteľov

  1. Title Vplyv influencerov na nákupné správanie špecifickej cieľovej skupiny spotrebiteľov
    TranslationImpact of Influencers on the Purchasing Behavior of a Specific Target Group of Consumers
    Author infoMonika Stanková
    Author Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 168-182 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * prieskum marketingový * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * internet * siete sociálne * propagácia * sponzorovanie * produkty
    AnnotationCharakteristika a význam pojmu Influencer marketing. Dopad Influencer marketingu na nákupné správanie spotrebiteľov. Marketingový prieskum a jeho vyhodnotenie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00968-017, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.