Number of the records: 1  

Business Strategies of Start-ups

  1. Title Business Strategies of Start-ups
    TranslationPodnikateľské stratégie start-upov
    Author infoŠtefan Slávik, Ivana Mišúnová Hudáková, Katarína Procházková, Branislav Zagoršek
    Author Slávik Štefan EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Co-authors Mišúnová Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Procházková Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zagoršek Branislav EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Journal of Applied Economic Sciences. Vol. 13, no. 7 (2018), pp. 1874-1887 online. - Craiova : Spiru Haret University. ISSN 2393-5162
    NoteVEGA 1/0019/15. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionRomania
    Keywords start-up * podnik * podnikanie * stratégia podnikateľská * výkonnosť podniku
    AnnotationPrehľad literatúry o start-upoch a podnikateľských stratégiách. Štyri typy stratégií, typických pre výskumnú vzorku 76 start-upov: diferenciátor (differentiator), kombinátor (combinator), uviaznutý v strede (stuck in the middle), inteligentný operátor (smart operator).
    Public work categoryADM
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00998-003, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF300.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.