Number of the records: 1  

Vplyv médií počas predvolebných kampaní v USA

  1. Title Vplyv médií počas predvolebných kampaní v USA
    TranslationThe Influence of the Media during the Presidential Pre-election Campaign in the USA
    Author infoNatália Goda
    Author Goda Natália EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Source document Almanach : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : vedecký časopis. Roč. 13, č. 3 (2018), s. 13-21 online. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1339-3502
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords voľby * USA * médiá * kampane volebné * siete sociálne * internet
    AnnotationVplyv predvolebnej prezidentskej kampane na verejnosť v USA sa rokmi menil. V dobe, kedy rádio a televízia neboli samozrejmosťou, kandidáti využívali na svoju kampaň iný druh prezentácie. Vplyvom televízie a neskôr aj internetu, sa celková podstata kampane menila. Stala sa najdôležitejším a rozhodujúcim obdobím pred voľbami. Charakteristika úlohy médií, internetu a sociálnych sietí v predvolebnej kampani. Vplyv médií na voličské preferencie a samotný výsledok volieb. Predvolebné kampane z doby pred internetom a počas internetu v Spojených štátoch amerických.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 01009-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF112.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.