Number of the records: 1  

Marketingová komunikácia v kontexte hodnôt a nákupného správania Generácie 50+

  1. Title Marketingová komunikácia v kontexte hodnôt a nákupného správania Generácie 50+
    TranslationMarketing Communication in the Context of Value and Purchasing Generation 50+
    Author infoAlena Kusá, Igor Piatrov, Petra Grešková
    Author Kusá Alena
    Co-authors Piatrov Igor
    Grešková Petra
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2018), s. 14-31. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2018. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords generácie * stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa * zvyklosti obchodné * výskum marketingový
    AnnotationSegmentácia spotrebiteľov na základe generačného prístupu ako moderný, atraktívny a v praxi využiteľný spôsob prístupu k trhu. Člení spotrebiteľov na skupiny, nazývané generácie, a to na základe rozmedzia rokov ich narodenia, pričom predpokladá podobné znaky odrážajúce sa v záujmoch, hodnotovej orientácii, životnom štýle, nákupnom správaní a iných faktoroch. Klasifikácia generácií z pohľadu marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.