Number of the records: 1
Marketingová komunikácia v kontexte hodnôt a nákupného správania Generácie 50+
Title Marketingová komunikácia v kontexte hodnôt a nákupného správania Generácie 50+ Translation Marketing Communication in the Context of Value and Purchasing Generation 50+ Author info Alena Kusá, Igor Piatrov, Petra Grešková Author Kusá Alena Co-authors Piatrov Igor Grešková Petra Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2018), s. 14-31. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2018. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords generácie * stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa * zvyklosti obchodné * výskum marketingový Annotation Segmentácia spotrebiteľov na základe generačného prístupu ako moderný, atraktívny a v praxi využiteľný spôsob prístupu k trhu. Člení spotrebiteľov na skupiny, nazývané generácie, a to na základe rozmedzia rokov ich narodenia, pričom predpokladá podobné znaky odrážajúce sa v záujmoch, hodnotovej orientácii, životnom štýle, nákupnom správaní a iných faktoroch. Klasifikácia generácií z pohľadu marketingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1