Number of the records: 1  

Digitálne verzus tradičné komunikačné nástroje v personálnom marketingu

  1. Title Digitálne verzus tradičné komunikačné nástroje v personálnom marketingu
    TranslationDigital versus Traditional Communication Tools in Personal Marketing
    Author infoMartin Uhlík, Jaroslav Bednárik
    Author Uhlík Martin
    Co-authors Bednárik Jaroslav
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2018), s. 65-78. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2018. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords nástroje marketingové * technológie informačné * technológie komunikačné * marketing personálny * komunikácia elektronická * komunikácia interná * komunikácia marketingová
    AnnotationVplyv globalizácie má za následok rovnaký prístupu k informáciám, zdrojom a technológiám. Ak chce podnik uspieť na trhu, musí sa prispôsobiť zmenám. Personálny marketing predstavuje relatívne novú oblasť teórie a praxe v oblasti personálnych činností podnikovej a podnikateľskej praxe. Obsahovo i svojím zameraním v teoretickej rovine sa formoval ako samostatná vedecká disciplína odrážajúca potreby trendov, resp. zmien ekonomiky, ktoré prináša globalizácia, vznik svetových trhov, vývoj digitálnych technológií, či klesajúca miera nezamestnanosti. Nové poznatky o personálnom marketingu z pohľadu používaných komunikačných nástrojov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF777.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.