Number of the records: 1  

Módny blog-efektívny nástroj marketingu?

  1. Title Módny blog-efektívny nástroj marketingu?
    TranslationFashion Blog – Effective Tool of Marketing?
    Author infoPetra Gundová, Veronika Borovičková, Dominika Ižoldová
    Author Gundová Petra
    Co-authors Borovičková Veronika
    Ižoldová Dominika
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2018), s. 98-104. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2018. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords komunikácia marketingová * nástroje marketingové * blogy * stratégia marketingová * siete sociálne
    AnnotationV súčasnom digitálnom svete význam sociálnych sietí a médií narastá. Nové technológie ponúkajú podnikom nové možnosti a výzvy aj v oblasti marketingovej komunikácie. Do popredia sa čoraz častejšie dostáva termín módny blog, ktorý predstavuje zaujímavý marketingový nástroj najmä pre podniky z oblasti módneho priemyslu a kozmetiky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF508.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.