Number of the records: 1  

Zákaznícke vnímanie značiek automobilového priemyslu v Slovenskej republike

  1. Title Zákaznícke vnímanie značiek automobilového priemyslu v Slovenskej republike
    TranslationCustomer Perception of Automotive Industry Brands in Slovak Republic
    Author infoVladimír Hojdik
    Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 15, č. 3 (2018), s. 85-91 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028
    NoteVEGA č. 1/0876/17
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * značky výrobné * priemysel automobilový * trh * Slovensko
    AnnotationVymedzenie pojmu zákaznícke vnímanie. Automobilový priemysel a trh automobilov na Slovensku. Zhodnotenie zákazníckeho vnímania automobilových značiek slovenského trhu na základe stanovených atribútov.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 01036-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF637 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.