Number of the records: 1  

Od teórie očakávaného úžitku k prospektovej teórii a ich využitiu v marketingu pri skúmaní spotrebiteľského rozhodovania o výdavkoch

  1. Title Od teórie očakávaného úžitku k prospektovej teórii a ich využitiu v marketingu pri skúmaní spotrebiteľského rozhodovania o výdavkoch
    TranslationFrom Expected Utility Hypothesis up to Prospect Theory and Their Use in Marketing when Studying Consumer Decisionmaking on Spending
    Author infoMilan Oreský
    Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Spotrebiteľ na finančnom trhu : zborník vedeckých statí. S. 66-79 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Hlavatý Ivan ; Lieskovská Vanda ; Čihovská Viera. ISBN 978-80-225-4569-3
    NoteVEGA 1/0242/16
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords mikroekonomika * ekonómia behaviorálna * teórie ekonomické * marketing * rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa * úžitok * hodnota * spotreba * príjmy
    AnnotationTeória očakávaného úžitku, Ellsbergov paradox. Hodnotová funkcia podľa D. Kahnemana a A. Tverského. Kumulovaná teória prospektov. Model spotreby počas životného cyklu. Teória permanentného príjmu, ktorú formuloval Milton Friedman. Vplyv rozvoja mikroekonómie a behaviorálnej ekonómie na skúmanie ekonomických aspektov spotrebiteľského rozhodovania v marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 01073-004, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF338.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.