Number of the records: 1  

Blog ako funkčný nástroj marketingovej komunikácie podniku

  1. Title Blog ako funkčný nástroj marketingovej komunikácie podniku
    TranslationBlog as a Functional Marketing Communication Tool
    Author infoMartin Mucha
    Author Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 8, č. 2 (2018), s. 54-67 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2018. ISSN 1338-5224
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords komunikácia marketingová * blogy * stratégia marketingová * propagácia * nástroje marketingové * marketing elektronický * marketing priamy
    AnnotationTradičné nástroje marketingovej komunikácie. Pojem reklama a propagácia, public relations. Hlavné ciele public relations. Vymedzenie moderných trendov marketingovej komunikácie. Marketing na sociálnych sieťach. Video a SEO optimalizácia. Virálny marketing. Blog. Podnikový blog spoločnosti Visibility.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 01092-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.