Number of the records: 1  

Marketingová podpora ako súčasť marketingu univerzít pri získavaní uchádzačov o štúdium

  1. Title Marketingová podpora ako súčasť marketingu univerzít pri získavaní uchádzačov o štúdium
    Author infoPavol Andrejovský, Zuzana Hajduová
    Author Andrejovský Pavol EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Co-authors Hajduová Zuzana EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Source document Zborník príspevkov z workshopu STEP III. : 8.11.2018, Košice. S. 51-58 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Lacko Roman ; Bednárová Lucia ; Vilamová Šárka ; STEP III. Workshop. ISBN 978-80-225-4583-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords univerzity * vzdelávanie vysokoškolské * školy vysoké * študenti * marketing * komunikácia marketingová * štatistika * práca s verejnosťou * reklama
    AnnotationMarketing univerzít a jeho špecifiká. Cieľové skupiny a oblasti pôsobenia marketingu univerzít. Komunikačná politika v rámci marketingu univerzity.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 01111-010, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF537.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.