Number of the records: 1  

Češi a reklama 2019

  1. Title Češi a reklama 2019
    Author infoJitka Vysekalová
    Author Vysekalová Jitka
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 1 (2019), s. 6-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords reklama * rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * internet * siete sociálne * výskum * Česko
    AnnotationVýsledky výskumu postoja českej verejnosti k reklame. Presýtenosť reklamou na internete a sociálnych sietiach. Reklama v mieste predaja. Pomoc reklamy pri nákupnopm rozhodovaní. Nákup na základe reklamy. Postoje k nevhodným témam v reklamách. Aká by mala byť reklama.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.