Number of the records: 1  

Strategic Analysis of Corporate Marketing in Culture Management

  1. Title Strategic Analysis of Corporate Marketing in Culture Management
    TranslationStrategická analýza podnikového marketingu v riadení kultúry
    Author infoDinko Jukić
    Author Jukić Dinko
    Source document Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 24, no. 1 (2019), s. 10-18. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2019. ISSN 2334-6191
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSerbia
    Keywords marketing * manažment * značky * kultúra * korporácie
    AnnotationAnalýza o strategickom postavení firemného marketingu v segmente kultúrneho manažmentu. Analýza troch typov kultúrneho segmentu: škola, divadlo a múzeum. Popis modelu riadenia korporátnej identity, firemného imidžu a firemnej reputácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF856.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.