Number of the records: 1  

E-banking and Customer Satisfaction with Banking Services

  1. Title E-banking and Customer Satisfaction with Banking Services
    TranslationElektronické bankovníctvo a spokojnosť zákazníkov s bankovými službami
    Author infoAndreea-Daniela Moraru, Cristina Duhnea
    Author Moraru Andreea-Daniela
    Co-authors Duhnea Cristina
    Source document Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 23, no. 3 (2018), s. 3-9. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2018. ISSN 2334-6191
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSerbia
    Keywords Rumunsko * bankovníctvo elektronické * služby bankové * spokojnosť zákazníkov * kvalita služieb * analýza kvantitatívna * prieskum
    AnnotationZhodnotenie významu elektronického bankovníctva v rámci celkovej spokojnosti zákazníkov s bankovými službami. Určenie piatich kategórií determinantov spokojnosti a na ich základe realizácia deskriptívneho kvantitatívneho výskumu v Rumunsku. Zhodnotenie celkovej miery spokojnosti s bankovými službami.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF387.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.