Number of the records: 1
E-banking and Customer Satisfaction with Banking Services
Title E-banking and Customer Satisfaction with Banking Services Translation Elektronické bankovníctvo a spokojnosť zákazníkov s bankovými službami Author info Andreea-Daniela Moraru, Cristina Duhnea Author Moraru Andreea-Daniela Co-authors Duhnea Cristina Source document Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 23, no. 3 (2018), s. 3-9. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2018. ISSN 2334-6191 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Serbia Keywords Rumunsko * bankovníctvo elektronické * služby bankové * spokojnosť zákazníkov * kvalita služieb * analýza kvantitatívna * prieskum Annotation Zhodnotenie významu elektronického bankovníctva v rámci celkovej spokojnosti zákazníkov s bankovými službami. Určenie piatich kategórií determinantov spokojnosti a na ich základe realizácia deskriptívneho kvantitatívneho výskumu v Rumunsku. Zhodnotenie celkovej miery spokojnosti s bankovými službami. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 387.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1