Number of the records: 1  

Pieseň ako didaktický prostriedok, ktorý integruje jazykové zručnosti na hodinách cudzieho jazyka

  1. Title Pieseň ako didaktický prostriedok, ktorý integruje jazykové zručnosti na hodinách cudzieho jazyka
    TranslationThe Song, Didactic Resource that Integrate Linguistic Skills in the Foreign Language Class
    Author infoDiana Patricia Varela Cano
    Author Varela Cano Diana Patricia EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ
    Source document Aktuálne pohľady na výskum cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie : zborník vedeckých prác. S. 232-240 CD-ROM. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV, 2019 / Štefančík Radoslav ; Lišková Danuša ; Dulebová Irina. ISBN 978-80-972278-4-5
    NoteKEGA 007EU-4/2018
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords vzdelávanie * jazyky cudzie * komunikácia * kultúra * umenie * študenti * zručnosti
    AnnotationPieseň ako vhodný materiál na precvičovanie počúvania s porozumením, nie iba pre svoju lingvistickú a poetickú hodnotu, ale pretože predstavuje dôležitý zdroj kultúrnych informácií. Pieseň ako audiovizuálny prostriedok je didaktický nástroj veľmi efektívny a motivujúci a vďaka stručným textom ponúka nekonečné nápady, ktoré sa môžu rozvíjať na hodinách cudzieho jazyka.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00197-011, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF869.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.