Number of the records: 1  

Social Networks as a Tool of Personal Marketing and Personal Management

  1. Title Social Networks as a Tool of Personal Marketing and Personal Management
    Parallel titleSociálne siete ako nástroj personálneho marketingu a personálneho manažmentu
    Author infoSlávka Krásna, Silvia Barnová, Gabriela Gabrhelová
    Author Krásna Slávka
    Co-authors Barnová Silvia
    Gabrhelová Gabriela
    Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. S. 253-259. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Hrušovská Dana ; Szarková Miroslava ; Tršťanská Alena ; Miťková Veronika ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4618-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords siete sociálne * médiá sociálne * manažment personálny * marketing personálny * zamestnanci * zamestnávatelia * riadenie ľudských zdrojov * nábor pracovníkov * prieskum
    AnnotationAktuálne východiská personálneho marketingu a personálneho manažmentu. Zmeny v zložení pracovnej sily a riadení ľudských zdrojov. Definovanie sociálnych sietí a sociálnych médií ako nových trendov pre oslovenie potecionálnych zamestnancov. Sociálne siete v riadení ľudských zdrojov. Prieskum realizovaný personálnou agentúrou Adecco.
    DatabaseARTICLES
    References (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.