Number of the records: 1  

Consumer Behaviour Regarding Branded and Non-Branded Goods on the Mobile Phone Market: Impact of Experience, Price and Loyalty

  1. Title Consumer Behaviour Regarding Branded and Non-Branded Goods on the Mobile Phone Market: Impact of Experience, Price and Loyalty
    TranslationSprávanie spotrebiteľov v oblasti značkového a neznačkového tovaru na trhu mobilných telefónov: vplyv skúseností, ceny a lojality
    Author infoMarie Slabá
    Author Slabá Marie
    Source document Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 175, no. 1-2 (2019), s. 63-67. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2019. ISSN 1728-6239
    DOI 10.21003/ea.V175-11
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    Keywords Česko * spotrebitelia * telefón mobilný * trh * tovar značkový * tovar * citlivosť * lojálnosť zákazníkov * nákup * správanie
    AnnotationAnalýza spotrebiteľského správania z hľadiska značkového a neznačkového tovaru a identifikácia rozdielov v ich nákupnom správaní na trhu mobilných telefónov v Českej republike. Tri sledované parametre, a to predchádzajúca skúsenosť, cenová citlivosť a lojalita zákazníkov. Hlavným cieľom prieskumu je zistiť, ktoré z jednotlivých parametrov ovplyvňujú zákazníkov, ktorí uprednostňujú značkový tovar, ako aj tých, ktorí uprednostňujú neznačkový tovar pri kúpe mobilného telefónu. Rozdiely v správaní spotrebiteľov pri nákupe mobilného telefónu v súvislosti s primárnymi demografickými premennými.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 1-2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF657.7 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.