Number of the records: 1  

Vplyv reklamy na vnímanie zdravia v spotrebiteľskom správaní

  1. Title Vplyv reklamy na vnímanie zdravia v spotrebiteľskom správaní : diplomová práca
    Author infoHenrieta Duchovičová, školiteľ: Dagmar Lesáková
    Author Duchovičová Henrieta
    Another authors Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2019. - 72 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number907656

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.