Number of the records: 1  

Implementing Constructive Alignment and Active Learning while Leading Accounting Seminars

  1. Title Implementing Constructive Alignment and Active Learning while Leading Accounting Seminars . 14. Chapter
    TranslationVykonávanie konštruktívneho zosúladenia a aktívneho učenia sa pri vedení účtovných seminárov
    Author infoPetra Srnišová
    Author Srnišová Petra EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    Source document Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe : An Open Access Book. Pp. 142-149 online. - London : SEDA, 2018 / Pleschová Gabriela ; Simon Agnes. ISBN 978-1-902435-63-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionGreat Britain
    Keywords účtovníctvo * vzdelávanie * inovácie sociálne * analýza kvantitatívna
    AnnotationSkúmanie inovácií v učení na báze konštruktívneho zosúladenia a aktívnych učebných metód na seminári účtovníctva na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Zber kvalitatívnych a kvantitatívnych dát na posúdenie dosiahnutia požadovaných cieľov. Návrhy na zlepšenie učebných metodík.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00168-003, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF204.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.