Number of the records: 1  

Impulz aktivuje dobré vystavenie

  1. Title Impulz aktivuje dobré vystavenie
    Author infoTatiana Kapitánová
    Author Kapitánová Tatiana
    Source document TaPmag : tovar a predaj. Č. 48 (7-8/19) (2019), s. 40-42. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2019. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords nákup * rozhodovanie * marketing nákupný * správanie spotrebiteľa * zóny
    AnnotationK impulzívnemu nákupu sa hlási skoro polovica spotrebiteľov. Umožňuje to dobrá ekonomická situácia, spotrebiteľský optimizmus a možnosť výberu. Typickým miestom je pokladničná zóna. Najčastejšie kategórie pre spontánny nákup.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.