Number of the records: 1  

Sociální média a značky na sociálních sítích

  1. Title Sociální média a značky na sociálních sítích
    Author infoLudvík Eger, Michal Mičík
    Author Eger Ludvík
    Co-authors Mičík Michal
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 3 (2019), s. 6-7. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * značky * zákazníci * komunity * siete sociálne * štúdie * Česko
    AnnotationProstredníctvom sociálnych médií sa firmy snažia podporovať svoje značky vytváraním a šírením obsahu, ktorý značku zákazníkom a ďalším potenciálnym záujemcom pozitívne predstavuje. Vytváraním komunít na sociálnych sieťach (napr. Facebook, Instagram) poskytujú zaujímavý obsah a snažia sa udržať väzbu so značkou. Marketérom tieto komunity poskytujú cenné informácie, a tak môžu segmentovať cieľové skupiny a realizovať vhodnú komunikáciu. Vytvárajú sa virtuálne komunity spojené so značkou. Zaujímavé sú výsledky empirickej štúdie z ČR.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.