Number of the records: 1  

Marketingové aktíva ako ukazovateľ merania marketingovej výkonnosti podniku

  1. Title Marketingové aktíva ako ukazovateľ merania marketingovej výkonnosti podniku
    TranslationMarketing Assets as an Indicator of Marketing Performance Assessment
    Author infoDana Hrušovská, Katarína Grančičová
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 2 (2019), s. 9-19 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2019. ISSN 2454-1028
    NoteVEGA 1/0876/17. - APVV-15-0511
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords meranie výkonnosti * ukazovatele výkonnosti * výkonnosť podniku * výkony podnikové * stratégia marketingová
    AnnotationZákladné prístupy v oblasti hodnotenia marketingovej výkonnosti. Marketingové aktíva ako meradlo marketingovej výkonnosti. Kategórie primárne používané podnikmi na Slovensku na označovanie pojmu marketingové aktíva.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00574-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF655.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.