Number of the records: 1  

The New Customer Path in the Digital Economy

  1. Title The New Customer Path in the Digital Economy
    TranslationNová cesta zákazníka v digitálnej ekonomike
    Author infoKatarína Chomová
    Author Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 40-45 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords digitalizácia * zákazníci * technológie informačné * technológie komunikačné * technológie nové * modely
    AnnotationZákaznícka cesta v digitálnej ekonomike ako dôležitý aspekt pre úplné pochopenie organizácie. Stručný pohľad na pojem Cesta zákazníka a prístupy k používateľskej ceste. Identifikácia piatich modelov cesty zákazníkov, ktoré môžu viesť k lepšiemu porozumeniu používateľov v danej ekonomike.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00587-005, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF366.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.