Number of the records: 1  

Consumer Attitudes to Fashion and to Sustainability

  1. Title Consumer Attitudes to Fashion and to Sustainability
    TranslationPostoje spotrebiteľov k móde a udržateľnosti
    Author infoĽubica Knošková, Ivan Hlavatý, Sandra Petrovičová
    Author Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Co-authors Hlavatý Ivan EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Petrovičová Sandra
    Source document Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 229-239 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1
    NoteVEGA 1/0543/18
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * odevy * rozvoj trvalo udržateľný * nákup
    AnnotationPostoje spotrebiteľov k móde a udržateľnosti, nákupným kritériám a nákupným zvyklostiam. Povedomie spotrebiteľa o environmentálnom vplyve odevného priemyslu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00587-024, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF379.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.