Number of the records: 1  

Analýza vzájomného vzťahu medzi reputáciou podniku a jeho rentabilitou

  1. Title Analýza vzájomného vzťahu medzi reputáciou podniku a jeho rentabilitou
    Parallel titleAnalysis of the Relationship Between Corporate Reputation and Profitability
    Author infoMária Kozáková, Vladimír Hojdik
    Author Kozáková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 287-294 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4656-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords modely * reputácia podniku * rentabilita * hodnota trhová * akcie
    AnnotationPoukázanie na vzájomný vzťah medzi reputáciou podniku a jeho rentabilitou a to pomocou modelu Roberts-Dowling a matematicko-štatistických metód. Model pracuje s chápaním reputácie ako rozdielom medzi trhovou a účtovnou hodnotou, pričom je dôraz kladený na investorov. Použité matematicko – štatistické metódy a to korelačná a regresná analýza.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00815-033, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF303.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.