Number of the records: 1  

Signitikantné faktory v cenotvorbe a ich vplyv na podnikovú stratégiu

  1. Title Signitikantné faktory v cenotvorbe a ich vplyv na podnikovú stratégiu
    Parallel titleSignificant Pricing Factors and Their Impact on Business Strategy
    Author infoIveta Kufelová
    Author Kufelová Iveta EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 310-318 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4656-0
    NoteVEGA 1/0368/18
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords tvorba cien * stratégia podniková * konkurencieschopnosť * zákazníci * hodnota
    AnnotationKritické faktory v procese cenotvorby. Metóda cenotvorby - základná chyba. Zníženie ceny oproti konkurencii – zníženie zisku. Cena akceptovaná v minulom roku plus niečo navyše. Najlepšie stanovená cena – kvalifikovaný odhad. Hodnota pre každého zákazníka – jediná stratégia, ktorá naozaj funguje. Prípadové štúdie.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00815-036, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF443.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.