Number of the records: 1  

Nástroje personálneho marketingu používané v podnikoch SR v čase boja o kvalitnú pracovnú silu

  1. Title Nástroje personálneho marketingu používané v podnikoch SR v čase boja o kvalitnú pracovnú silu
    Parallel titlePersonal Marketing Tools Used in Slovak Companies at the Time of Struggle for Quality Workforce
    Author infoNatália Matkovčíková, Miroslava Szarková
    Author Matkovčíková Natália EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Co-authors Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 348-353 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4656-0
    NoteVEGA 1/0309/18
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing personálny * sily pracovné * konkurencia * ohodnotenie osobné * benefity
    AnnotationPrezentácia výsledkov prieskumu nástrojov personálneho marketingu používaných podnikmi SR v čase konkurenčného boja o kvalitnú pracovnú silu. Na získaní vhodných kandidátov do podniku na úkor konkurenčných podnikov má zásluhu práve ponuka vyššieho finančného ohodnotenia či vhodnejších zamestnaneckých výhod. Otázka rovnovážneho pomeru práce a súkromia zamestnanca.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00815-040, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF254.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.