Number of the records: 1  

Spotrebiteľské správanie verzus neuromarketing

  1. Title Spotrebiteľské správanie verzus neuromarketing
    Parallel titleConsumer Behaviour Verzus Neuromarketing
    Author infoVanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Riešené projekty - vedecké problémy : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu, 2019, (Košice, Slovensko). S. 75-82. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2019 / Gontkovičová Barbora ; Hrabovská Zuzana ; Olexová Cecília ; Riešené projekty - vedecké problémy Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4624-9
    NoteAPVV-17-0564
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * správanie spotrebiteľa * neuromarketing
    AnnotationProblematika nutnosti správneho pochopenia spotrebiteľského správania. Marketingový pracovník by mal poznať faktory, ktoré rozhodujú o tom, či, ako, kedy a za akých okolností sa rozhodne potenciálny zákazník pre kúpu. Okrem racionálnych vplyvov sa významným dielom na rozhodovaní pri kúpe podieľajú aj emocionálne faktory. Narastajúca konkurencia a silné konkurenčné prostredie núti upriamiť pozornosť okrem vedomých podnetov aj na podvedomie spotrebiteľa. V tomto prípade sa úspešne uplatňujú znalosti z odboru neuromarketing, ktorý spája poznatky neurovedy a marketingu. Vďaka skúmaniu mozgu a mysle spotrebiteľa je možné odhaliť názory spotrebiteľa na produkt, reklamu, značku. Významnú úlohu pri tom zohrávajú zmysly ktorými sú zrak, sluch, chuť, hmat, a čuch.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00779-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF717.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.