Number of the records: 1
Lokačný priestorový model duopolu zohľadňujúci presvedčenie spotrebiteľov
Title Lokačný priestorový model duopolu zohľadňujúci presvedčenie spotrebiteľov Parallel title Location Spatial Model of Duopoly Taking Into Account Consumers’ Conviction Author info Patrícia Holzerová Author Holzerová Patrícia EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Source document Mladá veda AIESA 2019 : participácia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov na budovaní spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník z X. medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 27-35 online. - Bratislava : Letra Edu, 2019 / Šoltés Erik ; Bandurič Igor ; Bilíková Mária ; Čičková Zuzana ; Mladá veda AIESA 2019 participácia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov na budovaní spoločnosti. ISBN 978-80-89962-40-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords modelovanie ekonometrické * teória hier * spotrebitelia * lokalizácia * duopoly Annotation Problém výberu lokality v prípade oligopolistického trhu a hľadania rovnovážneho stavu pomocou teórie hier. V prezentovanom modeli vystupujú dve firmy, vyberajúce najvhodnejšiu lokáciu pre ich podnik. Výsledkom sú rovnovážne stratégie pre oba podniky, ktoré sú ovplyvňované rozhodnutiami spotrebiteľov a možnosťou pôsobenia presvedčenia vedúceho k preferencii jedného z výrobcov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00855-005, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 333.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1