Number of the records: 1  

Lokačný priestorový model duopolu zohľadňujúci presvedčenie spotrebiteľov

  1. Title Lokačný priestorový model duopolu zohľadňujúci presvedčenie spotrebiteľov
    Parallel titleLocation Spatial Model of Duopoly Taking Into Account Consumers’ Conviction
    Author infoPatrícia Holzerová
    Author Holzerová Patrícia EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Source document Mladá veda AIESA 2019 : participácia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov na budovaní spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník z X. medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 27-35 online. - Bratislava : Letra Edu, 2019 / Šoltés Erik ; Bandurič Igor ; Bilíková Mária ; Čičková Zuzana ; Mladá veda AIESA 2019 participácia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov na budovaní spoločnosti. ISBN 978-80-89962-40-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords modelovanie ekonometrické * teória hier * spotrebitelia * lokalizácia * duopoly
    AnnotationProblém výberu lokality v prípade oligopolistického trhu a hľadania rovnovážneho stavu pomocou teórie hier. V prezentovanom modeli vystupujú dve firmy, vyberajúce najvhodnejšiu lokáciu pre ich podnik. Výsledkom sú rovnovážne stratégie pre oba podniky, ktoré sú ovplyvňované rozhodnutiami spotrebiteľov a možnosťou pôsobenia presvedčenia vedúceho k preferencii jedného z výrobcov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00855-005, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF333.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.