Number of the records: 1  

Výzkum rychlý a pomalý

  1. Title Výzkum rychlý a pomalý
    Author infoMilan Průša
    Author Průša Milan
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 4 (2019), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * dopyt spotrebiteľský * marketing * výskum marketingový * značky * rozhodovanie nákupné * reklama
    AnnotationV súčasnom marketingovom výskume je možné pozorovať dve tendencie: zvyšuje sa dopyt po rýchlych riešeniach, schopných reagovať na stále agilnejšiu činnosť marketingových tímov. Fáza vývoja, realizácie a overovania sa výrazne skracujú. Vedľa toho stále existuje potreba rozumieť správaniu spotrebiteľov, spôsobu rozhodovania, motivácií i myslení spotrebiteľov. Táto časť výskumu je systematická, dôkladná, viac analytická a taktiež pomalšia. Znalosť spotrebiteľov. Odlišnosť a odlíšiteľnosť značiek. Racionálne a emocionálne úsudky. Marketéri a ich prehľad. Ilúzia podvedomia a rýchly výskum. Trendy vo výskume.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.