Number of the records: 1  

Pôsobenie konceptu krajiny pôvodu na nákupné správanie v kontexte generačného marketingu

  1. Title Pôsobenie konceptu krajiny pôvodu na nákupné správanie v kontexte generačného marketingu
    TranslationEffect of the Country of Origin on Purchasing Behaviour in the Context of Generational Marketing
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 11, č. 2 (2019), s. 25-38 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords pôvod tovaru * správanie spotrebiteľa * marketing * generácie * Slovensko
    AnnotationDiferencie vplyvu efektu krajiny pôvodu na nákupné správanie jednotlivých generácií. Diferencie v percepciách. Aproximácia pojmu krajina pôvodu. Generačný marketing - fundamentálna charakteristika jednotlivých generácií (generácia svetových vojen, generácia X, generácia Y a ďalšie..).
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00937-003, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF729.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.